متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی خدمات ذیل را به کلیه افراد ارائه میدهد، بیماران محترم می توانند جهت تعیین نوبت و اطلاع از زمان حضور دکتر شریف نجفی در مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران با شماره تلفن های مطب تماس بگیرند و هماهنگ نمایند، در وب سایت دکتر شریف نجفی، مطالب و نکات مرتبط با طب فیزیکی و توانبخشی قرار داده می شود تا بیماران محترم و همچنین افراد سالم، جهت مشاوره رایگان اینترنتی بتوانند با مطالعه مقالات موجود در سایت، اطلاعات کسب نمایند.


خدمات کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، دکتر شریف نجفی:
– نوار عصب و عضله (گردن و دستها ، کمر و پاها)
– درمان غیر جراحی دیسک کمر و گردن
– درمان دستی (مانیپولاسیون) ستون فقرات و مفاصل
– درمان سیاتیک و تنگی کانال نخاعی
– پوکی استخوان
– آرتروز مفاصل و ستون فقرات
– بیماریهای عضلانی و اسکلتی
– تزریقات مفصلی و بافت نرم
– فیزیوتراپی تخصصی
– مگنت تراپی
– لیزرتراپی
– کشش ستون فقرات (Traction)

کلینیک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران دکتر شریف نجفی, فیزیوتراپی - EMG نوار دست و پا, دکتر شریف نجفی , متخصص طب فیزیکی خوب در تهران , بهترین دکتر طب فیزیکی و توانبخشی , متخصص طب فیزیکی شرق تهران , متخصص طب فیزیکی غرب تهران , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی , طب فیزیکی چیست, متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , تماس با دکتر شریف نجفی , آدرس دکتر شریف نجفی , آدرس مطب دکتر شریف نجفی , تلفن دکتر شریف نجفی, دفتر دکتر شریف نجفی , مطب دکتر شریف نجفی , کلینیک دکتر شریف نجفی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی, متخصص طب فیزیکی , متخصص توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی , کلینیک توانبخشی , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , ادرس متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی تهران , متخصص طب فیزیک و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , کار متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , لیست متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , وظایف متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

دکتر شریف نجفی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

دکتر شریف نجفی هستم، بعد از اتمام دوره پزشکی عمومی در سال ۱۳۸۲، وارد رشته تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی شده و در سال ۱۳۸۵ با کسب بورد تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی از دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارغ التحصیل شدم. از آذرماه ۱۳۸۵ بعنوان هئیت علمی دانشگاه علوم پزشکی ارتش، کار آموزشی-پژوهشی و درمانی در این رشته را شروع کردم و حاصل یازده سال فعالیت؛ مشارکت در آموزش ۳۵ متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، تالیف ۳ کتاب، ۱۰ مقاله داخلی و خارجی، بیست سخنرانی در کنگره ها و سمینارهای سراسری و کشوری است.

 

برای مشاهده متن کامل مقاله دکتر شریف نجفی روی لینک دکتر شریف نجفی کلیک کنید.

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی اغلب روی چه درمانهایی تمرکز دارد؟

تمرکز ما در کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی که در غرب تهران واقع شده است بر درمانهای غیر جراحی بیماری‌های عضلانی اسکلتی بویژه ستون فقرات و زانو است.

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی در کدام شهر و کدام منطقه شهر قرار دارد؟

کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی در شهر تهران و در غرب تهران می باشد، مراجعه کنندگان محترم می توانند برای مراجعه به کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی از مسیرهای: 1- میدان دوم صادقیه - بلوار فردوس، 2- خیابان آیت اله کاشانی - بلوار فردوس ، 3- بزرگراه شهید ستاری - بلوار فردوس ، بین خیابان قبادی و سلیمی جهرمی مراجعه نمایند.

چه بیماری هایی توسط طب فیزیکی و توانبخشی قابل درمان هستند؟

اغلب بیماری‌های کمر و گردن مثل بیرون زدگی دیسک، آسیب سیاتیک، تنگی کانال نخاعی و آرتروز نیاز به جراحی ندارند و با درمانهای طب فیزیکی قابل معالجه هستند. مثلا یک کمردرد یا گردن درد شدید با چند جلسه درمان دستی، بهبودی قابل توجهی پیدا می کند؛ زانو درد مزمنی که با فعالیت روزانه شما تداخل پیدا کرده، با اصلاح اختلالات ساختاری و تقویت عضلات زانو قابل درمان است و یک تاندونیت حاد شانه با یک تزریق موضعی کاملا از بین می رود.

درمان مناسب فقط با تشخیص دقیق میسر است. بنابراین قبل از شروع درمان، شرح حال و معاینه بالینی کامل از بیماران بعمل آمده و در صورت لزوم از روش های پاراکلینیک از جمله نوار عصب و عضله استفاده می کنیم تا وضعیت بیمار مشخص شده طرح درمانی مناسبی ارائه شود. همه این داده ها در پرونده الکترونیک بیمار ثبت می گردد. در طی همه این مراحل تشخیصی-درمانی، بیماران از طریق تلفن‌های ثابت، موبایل و تلگرام می توانند با پزشک معالج خود ارتباط برقرار نمایند. ارتباط مناسب و همیشگی بیمار و پزشک در درمان بیماری‌های مزمن نقش مهمی را ایفا می کند.

امیدوارم با آگاهی و دانش نسبت به بیماری‌های عضلانی اسکلتی از سلامت بیشتری برخوردار باشید.




 

برای مشاهده متن کامل مقاله دکتر شریف نجفی روی لینک دکتر شریف نجفی کلیک کنید.

 
دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ، دکتر شریف نجفی

در سایت دکتر شریف نجفی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و استادیار دانشگاه ، عضو انجمن جهانی طب فیزیکی و توانبخشی، مقالات مفید در رابطه با طب فیزیکی را مشاهده نمایید. همچنین درصورت نیاز به ویزیت با دکتر شریف نجفی می توانید از طریق بخش تماس با ما وب سایت دکتر شریف نجفی، ارتباط برقرار نمایید و آدرس کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی را مشاهده نمایید.




 

برای مشاهده متن کامل مقاله دکتر شریف نجفی روی لینک دکتر شریف نجفی کلیک کنید.

 

آدرس مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

فلکه دوم صادقیه- بلوار فردوس- نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی پلاک ۱۲۱ – واحد ۲

تلفن مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

۴۴۰۱۶۱۴۲ - ۴۴۰۵۸۷۶۳

موبایل دکتر شریف نجفی کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی

۰۹۹۰۱۱۶۰۳۵۴

وب سایت دکتر شریف نجفی

www.dr-najafi.com

مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام دکتر نجفی

صفحه اینستاگرام دکتر نجفی




   

کلمات کلیدی:

دکتر شریف نجفی , متخصص طب فیزیکی خوب در تهران , بهترین دکتر طب فیزیکی و توانبخشی , متخصص طب فیزیکی شرق تهران , متخصص طب فیزیکی غرب تهران , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی , طب فیزیکی چیست؟