متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی خدمات ذیل را به کلیه افراد ارائه میدهد، بیماران محترم می توانند جهت تعیین نوبت و اطلاع از زمان حضور دکتر شریف نجفی در مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران با شماره تلفن های مطب تماس بگیرند و هماهنگ نمایند، در وب سایت دکتر شریف نجفی، مطالب و نکات مرتبط با طب فیزیکی و توانبخشی قرار داده می شود تا بیماران محترم و همچنین افراد سالم، جهت مشاوره رایگان اینترنتی بتوانند با مطالعه مقالات موجود در سایت، اطلاعات کسب نمایند.


خدمات کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، دکتر شریف نجفی:
– نوار عصب و عضله (گردن و دستها ، کمر و پاها)
– درمان غیر جراحی دیسک کمر و گردن
– درمان دستی (مانیپولاسیون) ستون فقرات و مفاصل
– درمان سیاتیک و تنگی کانال نخاعی
– پوکی استخوان
– آرتروز مفاصل و ستون فقرات
– بیماریهای عضلانی و اسکلتی
– تزریقات مفصلی و بافت نرم
– فیزیوتراپی تخصصی
– مگنت تراپی
– لیزرتراپی
– کشش ستون فقرات (Traction)

کلینیک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران دکتر شریف نجفی, فیزیوتراپی - EMG نوار دست و پا, دکتر شریف نجفی , متخصص طب فیزیکی خوب در تهران , بهترین دکتر طب فیزیکی و توانبخشی , متخصص طب فیزیکی شرق تهران , متخصص طب فیزیکی غرب تهران , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی , طب فیزیکی چیست, متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , تماس با دکتر شریف نجفی , آدرس دکتر شریف نجفی , آدرس مطب دکتر شریف نجفی , تلفن دکتر شریف نجفی, دفتر دکتر شریف نجفی , مطب دکتر شریف نجفی , کلینیک دکتر شریف نجفی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی, متخصص طب فیزیکی , متخصص توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی , کلینیک توانبخشی , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , ادرس متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی تهران , متخصص طب فیزیک و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , کار متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , لیست متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , وظایف متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

بایگانی
آخرین مطالب

۴ مطلب در خرداد ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

همه چیز درباره گودی کمر در خانم ها | کیف، کفش و ورزش مناسب، عوارض، علائم و درمان گودی کمر خانم ها

همه چیز درباره رفع گودی کمر در خانم ها

گودی کمر در خانم ها یکی از دغدغه های مهم خانم ها است که چه علائم و عوارضی دارد و چطور پیشگیری یا درمان کنند. خیلی از خانم ها زمانی که راه می روند، بعد از مدتی دچار کمر درد می شوند که گاهی این کمردرد برایشان بسیار آزاردهنده است، معمولا این دسته از خانم ها، در زمان خرید شلوار با آزاد بودن پشت شلوار در ناحیه کمر مواجه می شوند که همین مساله آنها را روانه خیاطی می کند.

 

گودی کمر در خانم ها

 

برای مشاهده متن کامل مقاله گودی کمر در خانم ها روی لینک گودی کمر در خانم ها کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی
  • ۰
  • ۰

گرفتگی عضلات پاها در شب و دلایل بروز و روش های پیشگیری و درمان گرفتگی عضلات پاها در شب

گرفتگی عضلات پاها در شب، از دردهایی است که به دلایل مختلفی در برخی از افراد باعث بی خوابی در شب می شود، در این مقاله به شرح دلایل بروز گرفتگی عضلات پاها در شب و روش های پیشگیری و درمان آن میپردازیم.

شاید شما هم گرفتگی دردناک عضلات در شب را تجربه کرده باشید، گاهی این درد بقدری شدید است که شما را از خواب بیدار میکند ودر حالیکه عضله شما مثل سنگ سفت شده است.

 

گرفتگی عضلات پاها در شب

 

برای مشاهده متن کامل مقاله گرفتگی عضلات پاها در شب روی لینک گرفتگی عضلات پاها در شب کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی
  • ۰
  • ۰

کیست مچ دست (کیست گانگلیونی) | علت، علائم، تشخیص و درمان کیست مچ دست (کیست گانگلیونی)

کیست مچ دست (کیست گانگلیونی)، یک تورم موضعی خوش خیم است که در بعضی از نواحی بدن از جمله در اطراف مفصل مچ دست ایجاد می شود.

 

کیست مچ دست

 

 

برای مشاهده متن کامل مقاله کیست مچ دست روی لینک کیست مچ دست کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی
  • ۰
  • ۰

دررفتگی مکرر شانه و تفاوت آن با نیمه دررفتگی شانه، روش های جراحی و درمان دررفتگی مکرر شانه


Frequent dislocation of shoulder and its difference with shoulder dislocation, surgical methods and treatment of repeated dislodging of shoulder


دررفتگی مکرر شانه یکی از بیماری هایی است که ممکن است به دلایل مختلفی بوجود بیاید. شانه ها یکی از متحرک ترین مفاصل بدن انسان هستند. مفاصل شانه قادر به چرخش، تقریبا در هر جهت و هر زاویه می باشند، انعطاف پذیری قابل توجه و قدرت را برای هر گونه استفاده مناسب از بازو، از سخت ترین فعالیت ها گرفته تا حرکات ظریف و ملایم فراهم می کنند. غلبه آزادی حرکت بر ثبات، چیزی است که شانه را به دررفتگی، بسیار حساس و آسیب پذیر می سازد. بیش از نیمی از تمام دررفتگی های مفصلی که در سراسر کشور درمان می شوند در مورد شانه هستند. با توجه به اهمیت موضوع، مصاحبه ای از روزنامه آفتاب یزد در این باره که با دکتر مرتضی نخعی امرودی، متخصص ارتوپدی و جراح شانه و آرنج انجام شده است را در این مقاله آورده ایم.

 

دررفتگی مکرر شانه

 

برای مشاهده متن کامل مقاله دررفتگی مکرر شانه روی لینک دررفتگی مکرر شانه کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی