متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی خدمات ذیل را به کلیه افراد ارائه میدهد، بیماران محترم می توانند جهت تعیین نوبت و اطلاع از زمان حضور دکتر شریف نجفی در مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران با شماره تلفن های مطب تماس بگیرند و هماهنگ نمایند، در وب سایت دکتر شریف نجفی، مطالب و نکات مرتبط با طب فیزیکی و توانبخشی قرار داده می شود تا بیماران محترم و همچنین افراد سالم، جهت مشاوره رایگان اینترنتی بتوانند با مطالعه مقالات موجود در سایت، اطلاعات کسب نمایند.


خدمات کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، دکتر شریف نجفی:
– نوار عصب و عضله (گردن و دستها ، کمر و پاها)
– درمان غیر جراحی دیسک کمر و گردن
– درمان دستی (مانیپولاسیون) ستون فقرات و مفاصل
– درمان سیاتیک و تنگی کانال نخاعی
– پوکی استخوان
– آرتروز مفاصل و ستون فقرات
– بیماریهای عضلانی و اسکلتی
– تزریقات مفصلی و بافت نرم
– فیزیوتراپی تخصصی
– مگنت تراپی
– لیزرتراپی
– کشش ستون فقرات (Traction)

کلینیک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران دکتر شریف نجفی, فیزیوتراپی - EMG نوار دست و پا, دکتر شریف نجفی , متخصص طب فیزیکی خوب در تهران , بهترین دکتر طب فیزیکی و توانبخشی , متخصص طب فیزیکی شرق تهران , متخصص طب فیزیکی غرب تهران , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی , طب فیزیکی چیست, متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , تماس با دکتر شریف نجفی , آدرس دکتر شریف نجفی , آدرس مطب دکتر شریف نجفی , تلفن دکتر شریف نجفی, دفتر دکتر شریف نجفی , مطب دکتر شریف نجفی , کلینیک دکتر شریف نجفی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی, متخصص طب فیزیکی , متخصص توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی , کلینیک توانبخشی , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , ادرس متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی تهران , متخصص طب فیزیک و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , کار متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , لیست متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , وظایف متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

بایگانی
آخرین مطالب

۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کمردرد های ناشی از عفونت و ارتباط کمردرد با عفونت کلیه ها

کمردردهای ناشی از عفونت ، به هر نحوی می تواند ستون فقرات ناحیه کمری را دچار اختلال کند. به گزارش مشرق، ذبیح الله حسن زاده متخصص ارتوپد، جراحی زانو، فلوشیپ آرتروپلاستی و متخصص ارتوپدی درباره ارتباط کمردرد با عفونت کلیه ها گفت: عفونت به هر نحوی می تواند ستون فقرات ناحیه کمری را دچار اختلال کند.

کمردردهای ناشی از عفونت

 

برای مشاهده متن کامل مقاله کمردردهای ناشی از عفونت روی لینک کمردردهای ناشی از عفونت کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی
  • ۰
  • ۰

فلج اطفال قدیمی یا پولیومیلیت قدیمی ، علائم، تشخیص و درمان فلج اطفال

فلج اطفال یا پولیومیلیت یا Poliomyelitis نوعی بیماری ویروسی است که در آن ویروس مولد بیماری موجب آسیب تعدادی از سلول های نخاع شده و بدنبال آن تعدادی از عضلات اندام های بیمار فلج میشوند.

این بیماری با انجام واکسیناسیون تا حد زیادی در بسیاری از نقاط دنیا ریشه کن شده است ولی در بعضی کشورها مانند پاکستان و افغانستان همچنان وجود دارد.

 

پولیومیلیت قدیمی

 

برای مشاهده متن کامل مقاله فلج اطفال روی لینک فلج اطفال کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی
  • ۰
  • ۰

سردرد گردنی یا سردردهای با منشاء گردن

سردرد گردنی یا سردردهای با منشاء گردن و برخی سردردها با عضلات گردن مرتبط هستند و با اختلالات گردنی تشدید می شوند. هرنوع التهاب یا تورم یا مشکلات عفونی در این ناحیه باعث بروز سردرد می شود. از رئیس انجمن سردرد ایران در رابطه با این عارضه سوالاتی پرسیده ایم که در ادامه خواهید خواند.

 

سردرد گردنی

 

برای مشاهده متن کامل مقاله سردرد گردنی روی لینک سردرد گردنی کلیک کنید.

  • متخصص طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی