متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی | دکتر شریف نجفی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی خدمات ذیل را به کلیه افراد ارائه میدهد، بیماران محترم می توانند جهت تعیین نوبت و اطلاع از زمان حضور دکتر شریف نجفی در مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران با شماره تلفن های مطب تماس بگیرند و هماهنگ نمایند، در وب سایت دکتر شریف نجفی، مطالب و نکات مرتبط با طب فیزیکی و توانبخشی قرار داده می شود تا بیماران محترم و همچنین افراد سالم، جهت مشاوره رایگان اینترنتی بتوانند با مطالعه مقالات موجود در سایت، اطلاعات کسب نمایند.


خدمات کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران، دکتر شریف نجفی:
– نوار عصب و عضله (گردن و دستها ، کمر و پاها)
– درمان غیر جراحی دیسک کمر و گردن
– درمان دستی (مانیپولاسیون) ستون فقرات و مفاصل
– درمان سیاتیک و تنگی کانال نخاعی
– پوکی استخوان
– آرتروز مفاصل و ستون فقرات
– بیماریهای عضلانی و اسکلتی
– تزریقات مفصلی و بافت نرم
– فیزیوتراپی تخصصی
– مگنت تراپی
– لیزرتراپی
– کشش ستون فقرات (Traction)

کلینیک متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران دکتر شریف نجفی, فیزیوتراپی - EMG نوار دست و پا, دکتر شریف نجفی , متخصص طب فیزیکی خوب در تهران , بهترین دکتر طب فیزیکی و توانبخشی , متخصص طب فیزیکی شرق تهران , متخصص طب فیزیکی غرب تهران , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی , طب فیزیکی چیست, متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , تماس با دکتر شریف نجفی , آدرس دکتر شریف نجفی , آدرس مطب دکتر شریف نجفی , تلفن دکتر شریف نجفی, دفتر دکتر شریف نجفی , مطب دکتر شریف نجفی , کلینیک دکتر شریف نجفی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی, متخصص طب فیزیکی , متخصص توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی , کلینیک طب فیزیکی , کلینیک توانبخشی , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , ادرس متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , بهترین متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی تهران , متخصص طب فیزیک و توانبخشی در تهران , متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در غرب تهران , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی , فوق تخصص طب فیزیکی و توانبخشی در تهران , کار متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , لیست متخصص طب فیزیکی و توانبخشی , وظایف متخصص طب فیزیکی و توانبخشی

بایگانی
آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

ورزش برای بیماران دیابتی و انواع ورزش ها برای بیماران دیابتی

ورزش برای بیماران دیابتی کمک می کند چربی های بدن کم شوند، توده عضلانی خود را افزایش دهند و استرس خود را کم کنند. این ورزش ها همچنین ممکن است نیاز به انسولین را کم کنند.

 
Aerobic_Exercise
 

برای مشاهده متن کامل مقاله ورزش برای بیماران دیابتی روی لینک ورزش برای بیماران دیابتی کلیک کنید.

چه ورزش هایی برای افراد دیابتی توصیه می شود

لازم است قبل از پرداختن به ورزش حتما" با پزشک خود مشاوره کنید تا بدانید چه نوع ورزشی برای شما مناسب است. پزشک با در نظر گرفتن سطح کلی سلامتی شما ورزش مناسب را به شما توصیه خواهد نمود. دو نوع ورزش برای افراد دیابتی مفید است: ورزش های هوازی و تمرینات تقویت قدرت عضلانی.

 

ورزش های هوازی در افراد دیابتی مبتلا به نوع II بسیار مفید است. از آنجا که این افراد اغلب اضافه وزن دارند و تحرک کمی دارند ورزش های هوازی کم فشار مثل پیاده روی و رکاب زنی روی دوچرخه ثابت به آنها توصیه می گردد. اصولا" ورزش هایی را هوازی می گوییم که سبب تحریک تعداد و عمق تنفس شده و ضربان قلب را در حد معقول افزایش دهند. این ورزش ها در کنترل وزن افراد دیابتی بسیار موثرند. بهترین حالت انجام این ورزش ها انجام آنها به تعداد 5 بار در هفته و هر بار به مدت 60-40 دقیقه است که البته باید توجه گردد که شدت انجام حرکات ورزشی در حد متوسط سبب ارتقای سلامتی می گردد و ورزش بسیار شدید برعکس قند خون را افزایش می دهد. رسیدن به سطح نهایی قطعا" نیاز به زمان دارد و فرد باید به تدریج از یکی دو روز در هفته و هر بار 20-10 دقیقه شروع کند و به تدریج به هدف نهایی که اشاره شد برسد. چنانچه به خاطر دیابت دچار اختلال در اعصاب اندام تحتانی شده اید شاید پزشک به شما ورزش های هوازی را که فشار کمی بر پا وارد می کنند به شما توصیه کند که از نمونه های این ورزش ها می توان به شنا در استخر و رکاب زنی روی دوچرخه در جا اشاره نمود.

 

تمرینات تقویت کننده قدرت عضلانی برای افراد مبتلا به دیابت که هنوز دچار عوارض بیماری شده اند بسیار مناسب است و می تواند منجر به افزایش توده ی عضلانی فرد، کاهش چربی بدن و افزایش جذب قند و گلوکز خون به درون عضلات و به تبع آن کنترل بهتر قند خون در فرد دیابتی شود. بر اساس توصیه ی کالج طب ورزش آمریکا پرداختن به ورزش های تقویت عضله حداقل دو بار در هفته باید انجام گیرد که در هر بار تمرین لازم است ورزش های مناسب برای تقویت 10-8 گروه عضلانی مهم بدن با انجام 12-8 بار از هر حرکت ورزشی صورت گیرد. یعنی در هر ست از تمرین هر حرکت 12-8 مرتبه تکرار گردد.

 

برای مشاهده متن کامل مقاله ورزش برای بیماران دیابتی روی لینک ورزش برای بیماران دیابتی کلیک کنید.

 

به طور کلی آنچه مهم است این است که هر نوع ورزشی را انجام می دهید، آنرا به صورت پیوسته و نه گاه گاه انجام دهید، قبل از شروع ورزش به مدت 10-5 دقیقه خود را به آرامی گرم کنید و در این امر از حرکات کششی مناسب استفاده کنید.

 

سپس پس از پایان ورزش با پیاده روی یا حرکات کششی سبک طی مدت 5 دقیقه خود را به آرامی سرد کنید.

ورزش پیوسته و با شدت متوسط در کنار تغذیه ی مناسب و داروهای کنترل قند بهترین پیش آگهی دراز مدت را برای بیماران دیابتی به همراه دارد.



 
ورزش برای بیماران دیابتی

متخصص طب فیزیکی و توانبخشی ، دکتر شریف نجفی

در سایت دکتر شریف نجفی، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و استادیار دانشگاه ، عضو انجمن جهانی طب فیزیکی و توانبخشی، مقالات مفید در رابطه با طب فیزیکی را مشاهده نمایید. همچنین درصورت نیاز به ویزیت با دکتر شریف نجفی می توانید از طریق بخش تماس با ما وب سایت دکتر شریف نجفی، ارتباط برقرار نمایید و آدرس کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی را مشاهده نمایید.

 

برای مشاهده متن کامل مقاله ورزش برای بیماران دیابتی روی لینک ورزش برای بیماران دیابتی کلیک کنید.




 

آدرس مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

فلکه دوم صادقیه- بلوار فردوس- نرسیده به خیابان سلیمی جهرمی پلاک ۱۲۱ – واحد ۲

تلفن مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی

۴۴۰۱۶۱۴۲-۴۴۰۵۸۷۶۳

موبایل دکتر شریف نجفی کلینیک تخصصی طب فیزیکی و توانبخشی

۰۹۹۰۱۱۶۰۳۵۴

 

وب سایت دکتر شریف نجفی

www.dr-najafi.com

 

مطب کلینیک طب فیزیکی و توانبخشی دکتر شریف نجفی در شبکه های اجتماعی

کانال تلگرام دکتر شریف نجفی

 

صفحه اینستاگرام دکتر شریف نجفی




   

کلمات کلیدی:

ورزش برای بیماران دیابتی , ورزش های دیابت , ورزش های هوازی , تمرینات تقویت کننده قدرت عضلات , حرکات کششی , تاثیر ورزش بر دیابت نوع 2 , بدنسازی و دیابت , تاثیر ورزش بر دیابت نوع 1 , درمان دیابت با ورزش , بهترین زمان ورزش برای دیابتی ها , ورزش و دیابت+مقاله , ارتباط ورزش با دیابت , ورزش و دیابت+pdf , بهترین ورزش برای بیماران دیابتی , ورزش بیماران دیابتی , حرکات ورزشی برای بیماران دیابتی , ورزش های مناسب برای بیماران دیابتی , ورزش و بیماران دیابتی , ورزش مناسب برای بیماران دیابتی , فواید ورزش برای بیماران دیابتی , ورزش برای بیماری دیابت , ورزش های مفید برای بیماران دیابتی , بهترین زمان ورزش برای بیماران دیابتی , ورزش برای بیماران دیابتی , ورزش در بیماران دیابتی , ورزش در بیماران دیابتی نوع 1 , ورزش های مضر برای بیماران دیابتی , 6 نوع ورزش برای بیماران دیابتی